27.4.09


pe Pont des Arts...

o zi dupa

Infirma-n incaperea alba,
Cu pielea-ti fina
Incarcata de zvonuri,
Incercata de rozuri,
Plecata de miercuri
Uitata de zei,
Tribunele-aplauda.
Uiti sunetul
Cu pielea-ti umeda,
Rupta din pamant
Si-amanetata-n cer.
Plecata de miercuri
Uitata de ieri.

_________________

zoom out

Atat de plin de voi
si gol in cautari
Aparte-n asteptari
ma lupt cu nori.

Mananc din fosnet dur,
din verde mut ce tipa,
Ma supun.

Ras galben, duc creionul,
Imi inventez culori,
Imaginez nuante,
In turle gri turbate.
Trec peste poduri culte
Atat de plin de voi.

_____________________

tranquille

O seara-n noapte
Pierduta-n diminieti
Straine de amiezi,
De voi de nevoi,
De luni, de duminici,
Alunecau prin maneci,
Fulare-n buzunare
Pierdute-ntre picioare,
Picioare verzi
Impleticite-n roze rare...
Ziua de maine
Merita amanare.



CALCUL COMPROMIS

Libertolog ce eram,
Plimbam cainii-n zale de piatra, tocite,
Ma balaceam in placeri
Cumetre cu secunda alba,
Ma deduceam din radicali straini
Ma regaseam in minusuri subtili,
Fugeam de anonim.



free jazz pe strada in cartierul Latin.

cu Claudia la Saint-Michel
acum am si eu pozele clasice cu turnul si cu piramida...he he..noroc ca a venit Claudia sa-mi faca fotografii ca altfel dadeam de banuit ca am plecat la tara la Perish.. cum rade Stefa de mine.



la terasa cu prietenii. Merci Mihai de poze;)...


expo Bistro des Asrtistes


intorcandu-ma acasa, tarziu in noapte, Primaria Parisului, studentii care marsaluiesc in fata non-stop, peste drum cineva isi face somnul...sper ca nu cel de veci. maine dimineata turistii nu o sa vada nimic din ce nu vor sa vada. Oricum, imi place orasul asta cu bune si rele.


de Paste la biserica romaneasca