29.3.08

tacere travestita

Imagine rastalmacita de altii,
Icoana declarata de mine,
Masina timpului tau
in spaima prezentului meu
rastalmacit si acesta de altii.

................................................

Tocmai am sters
trei,patru sau cinci versuri.
Le-am sters in secunda
de dupa cele 20 de minute de tine.
Nici nu mai stiu despre ce vorbeau.
stiu doar ca secunda nu mai era cea alba.
Speriat de soparla-vierme
Am apasat pe memoria de
structiva
In vanatoarea mea electronica
dupa litere,
In lupta dintre vorbe si cuvinte.
Omoram soparla-vierme
cu o ultima consoana.
Castiga tacerea.


Personajul liniar dadea tarcoale
halucinant in seceta promisa dar uitata,
Punctul era amicul inchipuit si nedorit.
Era de preferat o virgula
care momentan juca sah
ignorand infantilismul sotronului din desert.
De fapt era o mutare ab
stracta
Intr-o secunda neagra, neinspirata.
Castiga din nou tacerea,
Travestita mereu in inteligentza.