6.3.08

se deschide baia publica

cum incepe in curand campania, ...am fost la un pas sa scriu despre convingerile sau ne-convingerile mele politice, pareri sau orice altceva.........incerc sa nu-mi murdaresc macar blogul cu politica pe care oricum o observ de cativa ani si a ocupat deja prea mult timp in viata mea.
Am ajuns la concluzia ca politica pute, pentru ca ii vad pe politicieni tot mai des facandu-si bai... de multime. Deci si politicienii put, iar mie nu imi plac baile de multime(am si eu fobiile mele:))
....
Daca e asa cum se zice si cum observam ca politica e o curva, atunci deducem ca politicienii se duc la curve toata ziua si apoi se intorc la popor -"sotia" cu care-au semnat angajamentul... fac o baie de multime si spalatzi de pacate se aseaza in pat langa "nevasta". (dupa prezenta la vot de la ultimul referendum se zice ca in ultima vreme dorm spate-n spate, nici macar nu-si mai vorbesc...ca sa nu mai vorbim despre sex...). cu gandul la divortul iminent, politicienii incep campania intensiva de bai...de multime.

...ultimul ridica sapunul........Noapte buna!