14.1.08

Dream’s delivery – recolta de teama

pleoape proptite pe ultime ganduri fantome.
ganduri straine sau ganduri haine.
Imprumutate sau doar inventate.

secvente din tine, din ei sau din mine

ma inconjoara, m-ademenesc

cu voci ce-si dau probe-n urechile-mi blegi
adormite mai tare ca ochii-mi viteji
ce lupta cu fiare si-nvinsi de dragon

cad prada recoltei de teama...

...atipesc...


....sabia grea ce-mi despica ceva,
si zgomotul ......tipete....

si-apoi ma trezesc .
iar gandu-mi rezuma capitolul trei
lasand vocea aspra in mainile ei,
In mainile fiarei ce-nvie incet
m-asteapta-n urechi

si m-apasa pe ochi.
Incearca cu chei al mintii sertar.
dar eu sunt eroul si pana mai plec,

mai am inc-o zi de antrenament.



Dream’s delivery – turism nocturn

un teatru cu aspect de cinema.
se termina ceva... sau incepea ?
un public plin de fetze cunoscute,
transfigurate si exagerate
la aparitia pisicii colorate

si ea speriata, traumatizata,
fiind din alte vise-mprumutata.


o amintire din copilarie,
un pat si-o incapere,
o pata si o alta intrebare,
un alt decor si alti intrusi de veghe.
se transormase-aproape in cosmar.


apoi evacuta sala,
spectacolul finit,
grabesc iesirea
nu-mi place imbulzeala.
brusc ma trezisem...la sosiri.


in subteran, avioane-aterizau
fara sa vad era tot ce stiam.

ceilalti se pare ca intarziau
si devenisem singurul venit
si nu-mi puteam misca piciorul stang.
eram mirat ca ma-ntelege personajul
ce controla acest pasaj secret,
si-mi taraiam piciorul obosit.
ma ajuta si-mi usura inaintarea
asa ca scari rulante-mi asternea.
urcam convins ca am ajuns
dar unde?...nu stiam

stiam doar ca eram american
fara sa pot sa-mi vad biletul
si eventual orasul ce ma astepta.
cand am iesit din subteran
eram acasa si ma bucuram
de inc-o zi-n orasul meu secret
de inc-o noapte-n subteran.