9.1.08

.........25.....26...............27..........28....29.....

Ajunsesem in fata numarului 29. Asteptam sa iasa cineva si sa ma intrebe ce vreau, sau pe cine caut, sau macar cine sunt. Inainte de a bate la usa am ezitat cateva secunde. Se facuse brusc o liniste asurzitoare......am incercat sa trag cu urechea si nu auzeam decat bataia inimii mele vibrand dincolo de usa. Ezitand in continuare, m-am indreptat spre fereastra ca o reactie perversa.... dornic de a-mi pregati momentul cat mai bine...

...cei de pe strada se uitau deja la mine ca la un intrus asa ca trebuia sa fac ceva.

Ce se putea intampla? Desi mai facusem asta si alte dati, parca de fiecare data era altfel.

Nu aveam decat sa bat la usa, sa intru, sa ma fac confortabil si sa astept sa mai treaca un an.

...se auzea o bataie in usa. M-am ridicat de pe canapea in forta ca si cand asteptam pe cineva.

Am deschis, am intrat, m-am asezat confortabil si acum nu am decat sa astept sa mai treaca inca un an.